Meetings.

Kategori: vardag

Har just kommit hem efter ett möte med min personal turour, det vill säga mentor här på skolan. Han var supersnäll och bjöd mig på te, det gjorde mig glad. Vi disskuterade min planering och researching om exchange nästa år och även mitt byte av pathway. Han tyckte att det var ett bra val att välja public relations istället för leadership och förstod mina anledninigar till att byta och höll med mig om dem. Känns bra, jag är mycket nöjd med mitt byte, plus att jag kommer ha massa lektioner med Olivia i framtiden. På måndag ska jag titta förbi på hans kontor och hämta upp min refernce för min exchange application, hoppas att han skriver en bra trots att han inte känner mig, jag vill ju åka nu. Men han sa att alla som någonsin sökt om exchange har åkt iväg om de inte själva bestämt sig för att de inte vill göra det, så det känns betryggande.
Måste även berätta av imorse på management lektionen berättade Erika att man kunde åka till Frankrike på exchange, hallelulja tänkte jag då (då France var mitt första val egentligen, men eftersom att vi inte hade någon partner där för business studies så fick jag ställa in mig på annat). Min personal tutor skulle i alla fall kolla upp vad den skolan hette och om det var möjligt att åka dit (då det är en ny partner, inga undergraduate students har åkt dit än). Spännande. I övrigt har dagen spenderats på Café med Olivia och Ulpu, trevligt värre, nu blire buiness law plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: