Lovely weekend.

Kategori: vardag

Helgen närmar sig med stormsteg vilket betyder en bekymmersfri lördagskväll innehållandes en efterlängtad utång med goda, nya och gamla vänner. Dock innebär det också att denna vecka lider mot sitt slut och att nästa snart kommer att infinna sig. Nästa vecka har jag inlämning av business law essay på onsdag samt mulichoice prov i economics och en grupp pressentation i business law på torsdag. Tror ni att jag är förberedd? Såklart jag inte är, skriver på essayen nu i alla fall, det tar sig, sakta men säkert, jag har fortfarande 300 ord kvar att skriva innan jag kan nöja mig för idag.

När bankkontot och plånboken ekar av ingenting, blir det återanvänding som gäller, på lördag ska jag ha min hjärtansdags klänning igen. Det var en månad sedan hjärtansdagen så jag tycker att den har vilat tillräckligt länge, enbart för att jag ska till en annan klubb med andra människor annars hade den nog fått vänta ett tag till. Den är verkligen en nyfavorit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: