Lite as it should be, or?

Kategori: vardag

Jag kan inte annat än älska mitt liv även idag. Skulle gått upp klockan nio och plugga till mitt business decision making (bdm) prov som jag hade ikväll, så blev inte fallet såklart vaknade klockan elva. Krånglade mig igenom övnings uppgifterna och fattade allt, så det känndes riktigt bra när jag gick in i datasalen för att skriva provet. Ska visa er en bit text från övningsfrågorna "This is the fourth task (of 4) in the seen test to be taken in the week beginning 21st March 2011. NOTE: Some data values may be changed for the actual test.", så står det på alla frågor. Det var även ett open book test, vilket betyder att vi fick ha med oss vilka anteckningar, böcker och usb-minnen med excel-filer med oss in på provet. Väl när jag öppnade uppgiften så var det EXAKT samma som övningsfrågorna, och då menar jag EXAKT men samma data och allting, katching säger jag bara. Jag hoppas på ett A, men ett B gör mig mer än nöjd, man var tvungen att skiva lite kommentarer inte bara använda funktioner så det är det jag kan få nedsatt på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: