Liars.

Kategori: vardag

Jag vet inte varför det alltid är något fel på alla killar jag träffar. Emelie sa till mig idag att jag var för kräsen men när vi började prata om vad felen var så visade det sig vara helt resonabelt av mig att tycka att det är något som saknas.
En rolig liten fakta är att jag alltid träffar lögnarna, visionärerna, männen som berättar hur de ska visa mig världen, aldrig släppa taget om mig, de ska behandla mig som en prinsessa, hur de ska höra av sig och vad ofta vi ska ses och hur mycket saker vi ska hitta på. Men det visar sig alltid vara tomma ord, dum som jag är och tagen av stunden tror jag dem alltid. Inte för att jag vill träffa någon exklusivt eller ha en relation, men det vore ju alltid trevligt att träffa någon mer än en gång.
Jag är nöjd med mina män, jag vill inte ha en man. Jag älskar Mr.Right now, och myten om "Mr.Right" och "Soulmates" är inte något som tilltalar mig. Jag gillar förälskelser och crushes det är man har kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: