I used to love it.

Kategori: vardag

Jag har alltid älskat kataloger och internet fönstershoppning, men denna kärlek har kommit till ett slut. Under tiden jag var sjuk i veckan har jag plöjt igenom både svenska, britiska och amerikanska hemsidor som säljer kläder, fy säger jag bara, det är inte kul längre. Vet inte vad det beror på, skulle kunna vara att "dagens mode" är fult. Jag var inne i stan igår och kollade på kläder också, allt i butikerna är typ fult. Jag ville ha en klänning prövade en, funderade på att prova två till, notera att jag då kollade i alla butiker i hela Worcester typ orkade inte gå till New look. Thank god för H&M och deras vårnyheter, jag älskar H&M, det är den bästa butiken någonsin, hittade två blusar där så något nytt blev det iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: