I made it, ofc!

Kategori: vardag

Ser ni vad som är i mina händer? That's right min business law uppgift utskriven och färdig. Den skulle vara 1500 ord, jag skrev 1616 (precis på 10% över/under gränsen så får inte längre betyg för att den är för lång, puh). Economics testet gick helt ok, kände att jag glömt att öva på vissa saker men jag kommer helt klart att få godkänt på det. Hoppas på att kunna få ett B men det visar sig.
Jag måste nog vara lite dramaqueen varje gång jag ska göra något, men det är ok för jag klarar ju allt jag tar mig an. Än så länge har jag inte failat något i skolan eller fuckat upp något annat rejält. Jag klarar nog allt, haha mallig och över confident precis som Lotta.

Kommentarer

  • MAMI säger:

    Bra jobbat lillan!

    2011-03-17 | 00:01:15
  • Catte säger:

    Åh vad härligt!

    2011-03-17 | 20:08:55
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: