I deam every night.

Kategori: vardag

Det är andra natten i rad jag drömmer att jag åker omkring i min lilla Glof, lite körabstinens kanske? (Dock har jag alltid problem med växlingen för att den är så trög, i natt fasnade jag mitt i en korsning för att jag inte fick i någon växel..)

Sen så hade jag ett barn i drömmen också, och var typ tillsammans med pappan men jag bodde i mitt stundentrum. Vi var på middag med Emelie och hennes kille, och deras unge som var jämårig med min såklart, inte nog med det så var min pappa och syster med på middagen också. Min pappa var plastikkirurg och försökte få oss alla att operera oss och sa att vi var fula och feta typ. Då blev jag arg, mitt barnsfar också, så det slutade med att vi gick mitt i middagen, allihopa förutom pappa då som snopet satt kvar. Måste tilläggas att vi åt middag på Bushwrackers!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha, hjärnan är som en sit-com ;) Ibland är det för jävla kult att tänka på vad man drömmde.



    puss

    2011-03-17 | 14:22:34

Kommentera inlägget här: