Bootycall.

Kategori: vardag

Igår var en superdag, jag älskar mitt liv (jag är osvensk nu, men fuck jantelagen). Lektion, fika med brudarna, fika med personal tutor, häng med Emelie, teater (Domi var med i universitets uppstättningen av a midsummer nights dream) sen avslutades dagen på Postal med ett stort gäng svenskar. Delade en flaska vin med Elin (£5.20 galet billigt för en flarra ute), blev lite påverkad av två glas, jag antar att det blir så när man dricker sällan. Skickade i väg sms till en kompis som jag undrade kanske ville joina oss, fick ett bootycall i sms form tillbaka. Mycket praktiskt när man slipper skicka iväg sånt själv, dock nappade jag inte denna gången.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Låter helt underbart!

    Hur var deras version av pjäsen, jämfört med vår ;) Haha!



    Jag ska till Hamnis! Har troligen fått jobb där, på båtarna och på Cedergrenska i sommar!

    2011-03-12 | 17:17:33
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: