And then I turn and close my eyes.

Kategori: vardag

Ännu en sömnlös natt framför mig, försöker verkligen sova men det är omöjligt, så fort jag lägger mig ner håller jag på att kvävas av hosningar, kul..
Skulle ha skrivit 1000 ord idag på min business law uppsats, blev 200, skulle förberett mig inför imorgondagens möte med business law gruppen, blev nil ord. Men jag har haft lektion och letat efter skola och kurser inför exchange nästa år. Har hittat en skola och några modules som matchar de som är obligatoriska för mig nästa år med min nya inriktning som jag ska byta till imorgon, från och med då ska jag läsa business, management and public relations istället för business, leadership och management. Blir lite ledarskap i alla fall, då jag ska välja in någon ledarskaps kurs i alla fall, med PR känns mer rätt och framtids smart just nu.
Skolan heter i varje fall Indiana University och ligger i Indiana, Philadelphia.

Kommentarer

  • Elin säger:

    HALLAÅÅAÅAÅAÅAÅ! Ska du till USA?

    2011-03-10 | 16:41:26
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/
  • Catte säger:

    Skönt att du är nöjd med att välja om! Vet ju att du pratade om det när du var här :)

    2011-03-10 | 19:26:56
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Elin säger:

    Jag tycker du ska göra det, självklart! Du är så sjukt modig som vågar dig på så mycket :) Go for it!



    Jag saknar dig oxå, det gör lite ont när jag tänker på det. Älskar dig oxå! puss

    2011-03-11 | 06:21:17

Kommentera inlägget här: