A second chance with España.

Kategori: vardag

Igår gick vi och kollade på basket. Just nu pågår något som heter Varsity, vilket är en "skolkamp" mellan Worcester uni och Gloucester uni, så nästan alla våra sportslag splar mot deras sportslag. Igår tävlade cheerleading, womens basketball och mens basketball, vi vann båda basket matcherna, woho. Jag såg bara womens basketball, mest för att Ami spelade, men det var askul vilket känsla, riktig amerikans skolkänsla, u know!

Efter matchen gick jag hem till mig och Emlelie åkte iväg och åt middag med James. Jag drack ett par glas minnesförlust och fixade mig, sen mötte jag upp lovebirdsen igen och Eugene (Ullis pojkvän) och så gick vi till mitt kära Bushies. Där var det packat (awesome), tyvärr regnade det och lysena på ute serveringen funkade inte så det var trångt både inne och ute, men det var en kul kväll och tada jag kommer ihåg allt och jag kom hem till mig själv och säkert!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: