WTF?!

Kategori: vardag

Tror jag missat något, nu igen.. Eftersom att jag har ganska mycket fritid nu så spenderar jag några timmar om dagen till att läsa bloggar, både favoriter och nya, och nu undrar jag vad är det med denna hysteri kring midsommar kläder? Är inte midsommar en högtids att spendera med nära och kära, sitta i gräset och hoppa smågrodorna, bli myggbiten på kvällskvisten och supa sig redlös? Sen när blev det ett "mode måste"? "Denna skärningen blir perfekt till midsommar klänningen" "För er som fortfarande inte hittat något till midsommar, vill jag tipsa om denna" Osv osv... Jag döör. Om jag lyckas ta mig till något midsommar firande tänkte jag sänga på mig vad än av det som finns i garderoben och jag lovar att jag kommer se fab ut i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: