I've got one more day in Wonderland.

Kategori: vardag

Idag har jag packat och städat och srubbat och slitit. Har städat halva köket, mer orkar jag inte göra, ingen av mina lata flatmates har lyft ett finger innan de flyttade, idioter.. I alla fall är nästan hela rummet ihop packat nu och jag och Emelie tog en taxi ner till förrådet med nästan alla mina prylar. Nu håller jag tummarna att jag klarar vikten på torsdag, jag är lite orolig måste jag säga. Men jag bryr mig inte, jag hoppas jag missar helvettes planet och råkar bli kvar här för resten av sommaren. Har aldrig kännt att jag vill tillbaka mindre. Visst jag saknar vissa saker i Svergie ibland, men just nu är jag bara arg, frusterad och ledsen på Svergie och människorna där. Jag stannar hellre här och isolerar mig själv med lyckan från min lilla bubbla.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Duktigt att du ser till att städningen blir gjord då!

    2011-06-07 | 23:07:27
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Mami säger:

    Du måste komma hem till mig!

    2011-06-08 | 01:08:04

Kommentera inlägget här: