Hard work?

Kategori: vardag

Introt på nya jobbet gick jättebra, tror att det kommer bli bra där. Fick en del frågor om vad det är för något och det är ett gruppboende här i Norrtälje. Där jag kommer att vara de dagar jag inte jobbar på Sjömacken i Gräddö, samt kanske köra båda några dagar.

Igår var det invigning av Teatern eller Salt som det nu heters nya klubbdel, så Selma fixade in mig på VIP grej igårkväll, senare när de öppnaade för pöbeln kom Elin och Louise mf dit. Var trevligt, men tog lite på krafterna att enbart ha sovit 2h i natt, men jag får skylla mig själv. Höll mig nykter i alla fall, så ingen baksmälla eller alkohol-parfym första dagen på jobbet.
Har hunnit med en del idag, efter jobbet blev det lunch med Louise och Elin följt av en tripp på stan, en tripp till standen och sen åkte jag med familjen till Uppsala och åt middag och besökte butiker som inte finns i småstäder, dvs IKEA aka Sveriges stolthet.

Jag och Selma på Salts uteplats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: