One of those days.

Kategori: vardag

Pigg å gla, kexchokla? Typ i alla fall. Skulle åka in till Norrtälje idag, så satte mig i bilen och vred om nyckel, och vad hände ingenting, så jag prövade en gång till och ännu en, fortfarande ingen respons från bilen. Ringer min låsatsfar och talar om min situation, varpå han berättar att han plockat ur batteriet på min bil. Så med guidning via telefon satte jag tillbaka det, woho powerwoman indeed! Insåg dock att det där med bilmeck inte var min grej.

In till Norrtälje kom jag i varje fall och efter några snabba inköp på H&M så bar det av till Selmas place. Var super att få spendera lite tid med henne igen. Kvällen har spenderats med bilen även den. Jag har damtorkat, damsugit och spolat av den så nu är den som ny... Hm tror inte att min pärla någonsin kommer kunna bli det pga av sin ålder, men mycket fin är han(?) nu i varje fall. 

Imorgon jobbar jag mitt första pass för sommaren. Ska bli kul att äntligen ha något att göra om dagana. Jag hoppas bara att rösten håller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: