Day 7 without tonsills.

Kategori: vardag

God dag. Jag har nu vaknat upp till ännu ett dag av smärta från helvettet. 5-7 dagar stod det att det kunde göra ondare. Idag är dag 7, så om det inte börjar bli bättre imorgon vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag skulle behöva åka in till Norrtälje idag och gå på Apoteket för att hämta ut mer medicin, men får se om jag kanske kan skicka med mitt leg med min kära mor så kan hon få göra det istället. Jag är inte jätte taggad på att köra eller åka bil just nu.
Imorgon mina vänner är en stor dag, för då får jag besök, finaste tvillingen kommer hit, så jag måste må bättre så jag kan prata med henne (igår sa jag inte många ord på hela dagen, gjorde för ont). Ska bli kanoners att få träffa henne!
hej två år gamal bild!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Åh vad jag längtar! Och kan du inte prata kan jag stå för pratandet och du får helt enkelt skriva lappar ;)

    2011-06-20 | 23:22:09
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: