Twisted mind.

Kategori: vardag

Jag blir galen. Inte nog med att jag har ont efter operationen så tål jag inte riktigt mina tabletter alla dagar. Jag blir rätt sjuk av dem ibland och ibland mår jag bara illa.
Vaknade just av att jag mådde illa och hade haft två hemska drömmar. För yret och illamåeendet speglas i drömmarna också.
I min första dröm var jag asfull en vinternatt, och skulle i slalompjäxor på ogrusad isväg ta mig hem. Gick ju inte att gå en mter utan att ramla, dels på grund av fyllan, dels på grund av den hala isen. Efter det drömmer jag att jag är omord på ett stort skepp och sitter högt uppe i en mast och får svindel blandad med sjösjuka. Woho, älska mina drömmar, not. Jag ramlar i nästan alla oavsett om det är en "normal dröm" eller en som de åvan. Även höga höjder är ett återkommande tema i drömmarna just nu.
Mina drömmar är totalt up fuckade nu i alla fall inte bara på grund av feber, illamående och medicin, utan kulturkrok också, drömmer på en mix av svenska och engeska nu. Detta är faktiskt första gången jag mixar i en dröm vad jag kommer ihåg. Annars när jag drömmer om Sverige drömmer jag alltid på svenska och när jag drömmer om kompisar i England, alltid på engelska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: