Those dreams..

Kategori: vardag

Jag måste säga att det är inte konstigt att jag är trött och utmattad och måste sova hela dagarna då jag vaknar upp lika trött som jag somnade. Mina drömmar är riktigt utmattande kan jag säga.
Nyss åkte jag på magiska bröd ut till en ö, för att måla om ett stort hus svart innuti för att sedan åka iväg och besegra Voldemort och rädda gisslan, efter det skulle vi käka tacos. Men efter vi målat nästan hela huset svart, var väggarna vita igen, suck, hur less blir man inte då liksom? Så vi insåg att de visste att vi var på väg, vi började leta runt i huset och det enda vi hittade var massa olika spöken. Spökerna började spela sköna melodier från 50-60-70 talet på ett piano och helt plötsligt twistade och dansade vi istället. Jag hade på mig ett par vida byxor med hög midja i puderrosa, ett par beiga klackar och twistade på som tusan tillsammans med min farmor och hennes syster som helt plötsligt var där. Sen kom Fredrik Kempe (?) in och började dansa med oss, för att sedan ta en paus och åt chicken nuggets som han doppade i currysås och sen i snabbbkaffe.
Som ni förstår är jag väääldigt upptagen under dagarna..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: