There's a chance that I'll start to wonder if this was the thing to do.

Kategori: vardag

Jaha då var det klart. Vet fortfarande inte hur jag känner inför mina resultat, en del av mig är mycket nöljd, medan en annan arg, frusterad, besviken, förvirrad, ledsen, tyngd.. Jag har lite halft gett upp hoppet nu, jag klarade inte av att få ett A under första året så det känns liksom kört nu, för nivån till nästa år kommer att höjas något extremt och då kommer jag ju verkligen inte kunna få ett A. Aja en gång ett VG+ barn, alltid ett VG+ barn.

Kommentarer

  • HJ säger:

    Men hey, sänk kraven för fan - du är ju grym!!



    1. Det är på engelska. Om du glömt en liten detalj så är du svensk!!

    2. Det är på engelska OCH det är universitetsnivå.



    Summan av kardemumman: skippa den missnöjda delen. Du har presterat sjukt bra med tanke på att du faktiskt gjort annat än att plugga 24/7. Du borde vara stolt! :)

    2011-06-04 | 19:55:05

Kommentera inlägget här: