The wheels just keep on turning.

Kategori: vardag

Håret är som en svintotuss. Ett stort fågelbo. Dags att höra av mig till frisören nu!!! På riktigt alltså, fröken "jag gör det sen" är tillbaka. Jag borde lära mig att göra saker på en gång, det brukar ju bli bäst så. Ta bara mitt nya jobb till exempel, Selma tipsade mig och sa åt mig att ringa på en gång, jag tänkte skjuta på det men hon fick mig att ringa på en gång och tur var ju det! Tillbaka till dagens I-lands problem (bortsett från den svindyra soppan (bensin alltså) så vet jag inte om jag ska låta håret bli solblekt eller om jag ska slänga i en mörkare färg igen. Något tips? Nu ska jag dränka topparna i cerum innan jag hoppar i säng

Kommentarer

  • Mamma säger:

    På tal om dyr soppa, jag behöver mitt tankkort för att kunna ta mig hem idag...



    och frisören, mig med!

    2011-07-01 | 09:34:43

Kommentera inlägget här: