Still I'll hide from you, hide what's inside from you.

Kategori: vardag

Är lite sentemental nu så här på kvällskvisten. Kanske lite bitterhet inför morgondagen. Jag har alltid varit rädd för att gå miste om saker, så har alltid ställt upp på allt, och nu vet jag att "alla" kommer ha det skit trevligt imorgon och jag kommer inte att vara en del av det.

Bitter är jag också för att jag mår så pass mycket bättre idag än jag gjort tidigare, men att det ändå kanske inte riktigt räcker till.

En smula bitterhet för att vissa saker lämnades konstigt i England, önskar att jag ibland bara kunde vara lite modigare och prata ut när jag känner att jag behöver det. Eller problemet kanske var att jag var för modig.

Och ännu en, för att jag bryr mig.

Mega bitter blir jag för att jag tror att jag bryr mig bara för att jag är uttråkad och inte har något annat att bry mig om så jag letar upp något att "hänga upp mig på", suck, ibland blir man ju liiiite less på sig själv.

Fick mina första jobbtider idag.. Dessa gjorde mig ju inte så glad har två tre timmars pass nästa vecka, ja ni hörde rätt 3H?!?!?!?! Så jag kommer alltså att sätta mig i min bil, och köra 30-40 min för att jobba i 3h och sen sätta mig i bilen och köra tillbaka, ekonomiskt? NEJ. Värt? NEJ, Bitter? OJA. Räknade på att om jag kommer att jobba så som mitt schema ser ut nästa vecka kommer jag efter skatt och bensin pengar att tjäna 1000:- i veckan?! Det är inte ens värt att jobba då.. Men men man ska inte ta ut något i förskott, det kanske blir bättre senare under säsongen. *Håller tummarna*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: