Results!

Kategori: vardag

Det har kommit upp en del resultat nu från mina slutprov och inlämningar och jag vet inte om jag ska skratta mig lycklig eller gråta av sorg.
På min management essay som jag arbetade med i två veckor fick jag B+, det är ett bra betyg men jag är grymt besviken på att det är vad jag får för att ha kämpat så länge med den men men. Fick B på economics provet, vilket inte riktigt känns alls, kändes bra efter jag skrivit det så ett B känns helt rätt. Slutbetyget i dessa två kurserna är dock inte satta, i management har jag fått B på 50% och B+ på 50% så hoppas att de avrundar uppåt och i ecomonics har jag fått B+ på 30% tror jag och B på 70%, är inte säker på procentsatserna men vet att sista provet var värt mer.
Slutligen har jag ett helt betyg som är klart och det är business law, jag trodde att jag skulle få ett fail på examen men jag fick ett C-, vilket är det sämsta betyget jag fått sedan jag började på uni meeeeen jag fick ett B- i slutbetyg i alla fall så jag är glad, mitt mål var att få minst B i allt denna termin och det verkar jag kunna hålla än så länge, det hänger bara på decision making essayen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: