Mixed emotions.

Kategori: vardag

Blev en spontan utgång med Ella och Amelie igår. Fick besök at 04:30 inatt. Visade just vägen ut. Är fylld av blandade känslor. Vet inte om jag är lättad eller ledsen. Vet inte om jag vill visa fingret eller fråga om en sista träff innan det är dags att åka till Swe. Jag hade nog velat ha ett bättre hejdå. Vet inte ens om det var hejdå.  "see ya, behave"

 
"Im gonna have a single bed next year as well, but I guess youre not gonna see that" "There will probelby be some other fellow lying in your bed"


Vad betyder en hej och en hejdå puss? Jag hatar när saker och ting är odefinierade. Vet inte om jag bara vill komma härifrån eller om jag inte vill något hellre än att stanna. Känner mig besviken på denna dagen, vilket egentligen kanske är obegrundat, vi hade det ju trevligt.


Maybe I just gonna drown a bottle of Jack tonight.


Jag ska nog bara ta detta för vad det är och säga "boy, we've had a real good time and I wish you the best on your way"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: