Just give me a fucking door or a ticket home.

Kategori: vardag

Tog mig cirka 24h att tröttna på detta och längta hem. Hoppas det blir bättre när jag börjar jobba.. Hoppas det blir bättre när jag får en dörr till mitt rum. Min mor verkar inte förstå omställningen från att bo SJÄLV till att bo med tre andra, dela toalett och inte ens ha en dörr att stänga om mig. Jag håller som sagt på att bli galen efter bara en dag, jag kan ju också tillägga att jag inte varit hemma under dagen. Jag måste få vara själv för att fungera och detta kommer aldrig att funka då folk inte kan gå på övervånginen utan att kunna kika in på mig.
Hon verkar också totalt sakna förståelse för att detta inte är mitt liv längre, utan att jag bor i Worcester. Detta är inte mitt liv, men jag måste stå ut med det i några månader. Skulle jag slita henne från hennes liv och "tvinga" henne att bo någon annanstans som är helt annorlunda från hennes liv skulle hon säkert inte heller bli glad. Jag är jäkligt negativ just nu, jag vet, men jag kan inte hantera detta. Jag har som jag sagt innan aldrig varit så tillfreds med livet som jag var denna terminen och nu går jag tillbaka till den osynliga människan som inte känner någon i en småstad, som gömmer sig för de hon känner för att hon inte orkar, jag går tillbaka till att vara skuggan av hon som jag vill vara, för att det är den jag är här. Jag vill leva det livet jag valt för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: