Im gonna give all my secrets away.

Kategori: vardag

Vad är det bästa att göra när man är lite arg, ledsen eller bitter?
I vanliga fall brukar jag gå ut och gå ett varv eller två runt hästbanan med iPoden och hög musik, men här har jag inte min kära hästbana eller hälsan att gå ut och powerwalka i en timme så jag fick hitta på något annat. Det blev att städa och organisera köksskåpen och skafferiet. Ingen i detta huset kan hålla ordning eller vet ens om vad ordning och reda är (vilket går mig på nerverna) så jag har nu påbörjat ett projekt. Ska försöka få lite ordning här så man kan hita lite saker och ting i alla fall. Städa och organisera oreda ger mig nästan samma satisfaction som mina powerwalks.
Såhär brukar mina kvällar se ut, älskar att vara ute och gå i kvällssolen. Och som tur är ligger min nya lägenhet lika nära hästbanan om inte närmre till och med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: