I'm going to Spain again!

Kategori: vardag

agen började med att jag skulle göra rätt för mig och betala den sista hyran, traskade upp till St Johns och gick till Fincance office. Där betalade jag samt frågade varför jag inte fått några bursary pengar som alla andra fått, kvinnan som jobbade där kollade i en pärm och kollade på mig med ett leende på läpparna och sa "I think I'm gonna make you very happy today", och så gav hon mig 5 checkar á £100, woho! Det kändes som julafton. Nu har jag pengar så jag kan betala min del av depositen på vårat nya hem, nice.
Efter det tog jag och Emelie en sväng på stan jag köpte strumpbyxor för £2 och sen skulle inhandla lite vin till kvällen. Tyvärr var alla flaskor España slut, men vi hittade en bag-in-box istället, £12.79 gick den på, inte helt fel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: