I don't think I will manage to get out of this town.

Kategori: vardag

Jaha, då var de dumma biljetterna till Sverige bokade också. Jag sköt på det till sista sekunden och på grund av det fick jag betala 100kr extra, jävla skit. Har en vecka kvar i Wonderland, ska försöka göra det bästa av den. Imorgon blir det utgång med Emelie, Amelie och Ella, kanske blir det min sista utgång här på flera månader så jag ska slå klackarna i taket och köra all in (som om jag inte alltid gör det, haha). När det gäller packing och sådant ligger jag ganska bra till känns det som, ska väl göras en del mer rensning då jag enbart flyger till Sverige med 20kg, en utmaning svar ja, men jag får ta 10kg handbagage (och jag ränkar inte med datorn då) så det löser sig nog.
Åh jag saknar det redan. Bara tanken på att lämna detta ger mig en klump i magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: