Google Earth.

Kategori: vardag

För er som inte visste det så älskar jag Google. Jag kan googla fram allt i hela världen tror jag. Google och jag är en match made in heaven. Tack vare en snilleblixt från mig och lite Google Eath så kan jag nu visa er en första bild på mitt nya hem. Tyvärr har de inte tagit foto på King Edmund Square utan bara på Moor Street (gatan man svänger av från) Men i en vinkel kan man se ena sidan i alla fall. 
Jag är ju som ni kanske märkt ganska kär i mitt nya hem, inte bara för att det är bra planlösning, fräsht och perfekt för oss utan även för att läget är ganska convenient. Måste visa er min prommenad till City Campus (Buisness School, där jag också bodde förra läsåret). Punkt A är min lägenhet och B skolan. Prommisen tar typ 4 min kanske).
Jag tjatar ju på en del om häsbanan, den är det stora blåa fäletet på vänser sida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: