Call, break it off.

Kategori: vardag

Egentligen borde jag nog sova nu, men det gör jag ju inte, varför göra som man borde? Låter tråkigt. Imorgon ryker tonsillerna i varje fall och jag börjar bli nervös, men det går nog bra, risken att dö är nog oerhört liten. Blir ett besök hos Sveriges stolthet först, så det är ju något att se fram emot i varje fall. Är i behov av gardiner, galjar, och lite förvarings grejs, önskar som tusan att jag hade mer ordning på rummet.. Jag trivs inte i röra och jag kan inte förstå att jag är så olika min mor.. hon verkar älska att bo i röra.
Har njutit av solen och träffat Aleks och Selma de senaste dagarna, Svergie är helt ok, men jag saknar mitt kära Worcester det kommer jag inte ifrån. Det har sin charm att sova i ett litet studentrum, höra partypeople hela natten, få samtal klockan fem på morgonen, stressa inför uppgifter och umgås med underbara människor.
Usch, mitt tomma rum.. Fick lite tårar i ögonen när jag tog en sista titt på det tomma rummet, och log lite innombords för allt som hänt där inne; långa studysessions, förfester, bakishäng, hemsläp, plugghjälp, trötta hemma kvällar och så mycket mer. Kändes knäppt att städa ur och lämna helt kalt och opersonligt. Men rummet har trots allt bra karma så nästa person som bor där kommer helt klart att ha ett super år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: