All the young dudes.

Kategori: vardag

Woho en händelserik dag i mitt liv!!! Typ i varje fall. Min finaste Catrin kom hit och hängde med mig på eftermiddagen, det var superkul att få träffa henne igen! Även om jag inte var stans hetaste eller frächaste häng idag (fast jag duschade faktiskt i morse så stank inte gammal sovsvett i alla fall, inte för att jag gjorde det innan, för då krävs det att man sover om natten... anyway så var det mys att få spendera lite tid med henne.)

Mamma sa att jag såg ut som ett ägghuvud idag, så jag frågade min låsatspappa om han tyckte att jag såg ut som en äggskalle, han såg ut som ett frågetecken och då kommer mamma för att rädda sin kommentar "jag menar ju bara att ditt huvud är mera ägg än boll, ja man ser ju dina öron nu.." Hm.. öh tack mamma, gullig du är.. 
Det hon försökte säga var att jag fått smalare ansikte sen operationen, till följd av min viktnedgång och att det ser annorlunda ut får vad det gjorde tidigare (dvs inga tjocka kinder?). 

Sen så har jag tagit kontakt med min frisör och kommer troligtvis att klippa mig nästa vecka. Det ska bli ett spännande äventyr i sig att se hur jag lyckas komma förbi med det obemärkt. Inte frisyren alltså, utan hur jag rent fysiskt kan komma till frisören obemärkt så ingen som inte vill se mig gör det. Men det är någon annan dags problem och vi får väl tacka för att varje dag är ett äventyr.. 

Puss å godnatt, för nu tror ni nog att jag fått fnatt! 

(vilket jag med stor sannorlikhet har..)

Kommentarer

  • Mami säger:

    Det där med boll och inte se öronen var faktiskt ett skämt, för när vi stod där så kom jag på en mässniska jag känner som man fakstikt inte ser öronen på framifrån pga kinderna. Och så har du alodrig sett ut, så det så. Love You

    2011-06-22 | 08:14:25
  • Catte säger:

    Helt underbart att få träffa dig igen!

    2011-06-22 | 20:57:45
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: