Cause I have other things to fill my time, you take what is yours and I'll take mine.

Kategori: vardag

Det går bra nu kompis, det går bra nu..
Försökte just peka på laptop skärmen och byta flik.. Det funkade inte.. Ännu fler arbetsskador.. Haha. (Har touchscreen på datorn på Macken)
I övrigt går livet bra också. Gjorde min andra introdag på nya jobbet idag, gick bra det med och fick just ett sms om ett extra pass på Macken så det rullar på. Har även just bokat biljetter till Worcester för min summer trip, woho, jag kunde inte vara lyckligare så nu hoppas jag att mina tre och en halv veckor fyllda av jobb går fort så att jag snart sitter på planet på väg ner!
Blir förundrad av min egen fantastiska resa till paradiset när jag berättar om den för mina nya kollegor och bekanta. Trots att det både är bland det jobbigaste som finns att se tillbaka så fyller det mig till större del av lycka än smärta. Jag är stolt över mig själv för de val jag gjort.
Trött brud på nattbussen på väg hem från Halmstad, lättad, nervös och förväntasfull.
Nervös brud på planet påväg till London för första gången, fick ett underbart välkommnade av England med vy över Westminister och London Eye och någon som väntade på Heathrow.
Njöt från början av att leva i landet långt borta och att bo själv.
Försökte från början att vara en seriös pluggbrud.
Förvirrad brud som inte visste vad hon ville med livet.
Nytt år, nytt hår och en hårdhudad singelbrud kom fram.
Som blev en galen partypingla.
Men jag lyckades hålla betygen uppe och har aldrig missat eller varit sen till en deadline!
Gjorde vad jag ville även om det betydde att åka hem till någon vid midnatt och gå i spöregn hem och ändå ha världens största leende på läpparna.
Har funnit fantastiska vänner och väntar och längtar något otroligt tills jag får återse dem.
Lämnade Worcester tillfreds med livet och med mig själv och snart är Caroline 2.0 på plats igen. För att åter igen leva livet jag valt, där depression, missade deadlines, olycklig kärlek och annat trams inte existerar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: