Money, money, money.

Kategori: vardag

Slut som en jag vet inte vad. Ska snart sova för imorgon börjar jag 07:30 på Gräddö och måste tanka innan så måste åka hemmifrån innan sju.. Insåg just att jag borde ha bokat senare hemresa från Worcester, men jag är helt besatt av att jobba nu. Måste få in pengar, sitter och finular med CSN ansökan och fixa med all info till Roslagens Sparbank för stipendiumet nu, vill bara få klart allt. Har även suttit och räknat på hur mycket lön jag koomer få ihop och vilka utgifter och skulder jag har.
Jobbade första dubbelpasset idag, och det gick ju kalle kannoners. Var en lugn dag på nya jobbet och jag fick massa tider för juli, inga i augusti än men det kanske kommer annars har jag ju blivit lovad massa tider i augusti på Macken så det löser sig nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: