The light.

Kategori: vardag

Nu är den äntligen här, dagen jag väntat på sedan jag klev av planet i Svergie. Om några timmar beger jag mig till flygplatsen för att äntligen åka tillbaka till mitt kära Worcester.
Catte kom hit i eftermiddags och sällskapat mig när jag packat, gett mig tips samt färgat mitt hår. Allting i mitt liv går inte på räls nu, skulle bli mörkbrunt, men det är totalt kolsvart, men det är ju alltid kul att pröva nya saker. Aleks varnade mig faktiskt om färgen jag valde men jag hade redan köpt den så det var bara attt använda.
Har även bestämt träff med en dude här i Norrtälje när jag kommer tillbaka till Sverige sen, vi får se hur det blir med det. Nu ska jag hem till min stad och ha det fy jävla kul och spendera tid med världens underbaraste Emelie!!

Kommentarer

  • Mami säger:

    Stopp och belägg vad har du nu "glömt" berätta för din mor? Vem har du stämt träff med??

    2011-07-30 | 10:37:05

Kommentera inlägget här: