The sound of silence.

Kategori: vardag

Bloggen som aldrig riktigt varit en stor prioritet i mitt liv, hinns och orkas nu knappt med. Jobbade 55h denna veckan, har på det hunnit med två utgångar med mina babes samt en shoppningtur till Täby Centrum.
Thats it, and thats all. Eeeeeeeeeeeeeeller?
Igår hade vi en riktigt bra kväll på Piren, det var inga jobbiga människor eller folk vi inte gillar där. Blev ut puffade klockan fem över tre då de vankades stängning som grädde på moset blev det lite efterfest på det hos en annan gamal marinare. Idag mådde jag till en början som en stjärna (inte som AW, oj förlåt för tidigt att skämta om, supertråkigt det som hänt, rip) sen sommnade jag medan Aleks och Elin lekte detektivbyrå, med mission att hitta ett nummer till en kille (de lyckades), under kvällen har min stjärnglas bleknat, trött, ont i magen, och lagomt virrig. Nu ska jag åter återhämta mig för att orka med morgonens jobb 14h, *cashing*.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: