Life is nothing but another day.

Kategori: vardag

Äntligen har det hänt något i mitt liv, hör och häpna! Åkte till Täby Centrum i eftermiddags med jobbet, gick på bio, käkade middag, gick i affärer och sen så fikade vi. Såg Rio, den var bra, haha orka att jag blir rädd och sitter och tycker att det är spännande när jag kollar på barnfilm, det kallar jag engagemang på hög nivå. I taxin på väg tillbaka till Norrtälje trodde jag att jag skulle dö, chaffisen körde 130-140 blås hela vägen och verkade inte ha full koll hela tiden.. 

Eftersom att jag var där i tjänst och inte för min skull så blev det ingen shopping för min del, men såg en massa rea så nu "måste" jag dit senare i veckan för att kunna kika på lite åt mig själv. Får förhoppningsvis med mig Aleks eller Elin eller båda. Just nu catchar jag upp med mina vänner under mina 15 minuters bilresa hem från jobbet, för då har jag tid och mottagning..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: