Upp och ner, hit och dit, där och då, här och nu!

Kategori: vardag

Helgen var lite snåstressig för att fixa allt till firningen av Aleks, men allt föll på plats till slut och jag hade det toppenkul, hoppas de andra också hade det (bilder kommer när jag landar i England igen).

Igår hade jag planerat att göra ingenting och så blev det, jag sov till noon och sen såg jag tre och en halv film, mys. Så otroligt skönt att bara boka in en sån dag då och då för att andas ut och vila.

Nu är det planering och full rulle igen, imorgon åker jag till Grytthyttan och Catte, ska bli superkul att träffa henne, se hur hon bor och träffa alla hennes boys. Innan dess måste jag dock, tvätta, packa,fixa färdiigt rummet och lite sånt eftersom att det är Daniel på fredag och på lördag lämmnar jag Sverige.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: