Today was a good day.

Kategori: vardag

Idag har jag och Emelie varit duktiga vi har börjat plugga inför vår exam nästa vecka. Imorgon blir det att gå upp tidigt och fortsätta. Vi åt middag med Victor på puben igen, vårt nya stammis ställe heter The Postal Order och är supermysigt. Efter middagen blev det ett stopp på Tesco och lite inköpande av öl sen satte vi igång.
Jag jobbar ordentligt med att smälta veckans alla händelser och känner inte den minsta lusten att åka tillbaka till Sverige och jag har bokat biljetter som gör att jag ska vara där i två veckor, funderar på att boka om.. Detta är mitt hem och jag trivs så otroligt bra här.
Jag har varit ledsen och bitter och klagat på allt och alla men för en gångs skull känner jag mig helt tillfreds med livet. Trots vissa incidenter, plugg osv. Jag tror att det är såhär det ska kännas.

Kommentarer

  • Elin säger:

    ?

    2011-01-08 | 16:14:24

Kommentera inlägget här: