Swe 2.

Kategori: vardag

Dåligt med uppdatering när jag är i Sverige som vanligt. Har knappt internet, ingen blogglust och alla jag skriver för är ändå här nu och jag är i full fart att träffa alla nu. Idag var det fika med Elin och Linn, efter det häng med Selma och planering inför helgen då Aleks fyller 20 imorgon!

Har hunnit träffa Aleks, Ellen och Alexandra också, nice.

Imorgon blir det mer Selma och fix Försöker även fundera ut vad jag ska ha på mig ihelgen, antlingen en rockigare look med nya svarta kilklackarna eller sen söta klänningen med spetsliv, bar rygg och vippig kjol, eller något helt annat. Får se.

Nu ska jag lägga mig i alla fall, somnade halv nio igår, superskönt ska börja göra det till rutin. Jag, pensionärerna och småbarnen, i like.

Kommentarer

  • Catte säger:

    På Älva klassades vi ju trots allt som en PRO klass ;)

    2011-01-20 | 16:32:55
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: