Studying.

Kategori: vardag

Senaste dagarna har varit fyllda av plugg. Imorgon har jag exam i financial concepts, vilekn är den roligaste modulen men också den svåraste. Det där med att få enbart A har försvunnit lite, speciellt eftersom att första årets betyg inte räknas in i mitt slutbetyg, just  nu är jag bara glad om jag klarar modulen.
Ett litet break från studierna blev det i lördagskväll då vi gick till Tramps en stund. Och vet ni vad? JAG HAR HITTAT ÄNNU ETT RUM!! Det heter Maroccan bar, där de enbart blandar drinkar. Det där stället tar aldrig slut. Träffade en kille där också han heter någonting på T, har en snygg tatuering och jobbar in the army.

Kommentarer

  • Elin pelin säger:

    När kommer du hem igen? Låång fika ska vi ha. Puss

    2011-01-10 | 19:47:15

Kommentera inlägget här: