Rensa huvudet på moln!

Kategori: vardag

Har packat inför morgondagens resa nu. Har med mig absolut ingenting, vilket förhoppningsvis är bäst eftersom att jag har massor av saker som jag vill ha med tillbaka hit. Har saknat hårspray, klänningar och skor, så det ska bli skönt att få tillbaka allt hit igen som jag lämnade när jag åkte med Ryan med enbart handbagage vilket innehöll enbart pluggböcker när jag for tillbaka till Woostah sist.
Ikväll blir det tredje utgången denna vecka och sista celebration på ett tag. Ska passa på att njuta av Worcester och människorna här nu. Två veckor känns som en otroligt lång tid för tillfället.
Trots att det känns vemodigt att lämna allt här så ska det bli kul att komma till Sverige, tro inget annat mina vänner jag vill träffa er alla. (tror att jag låtit lite bitter i tidigare inlägg) Det ska bli super att få träffa mina babes och sen är ju Daniel inbokat (min nya pojkvän).
Tisdags.
Onsdags, veckans pojkvän heter Glenn!

Kommentarer

  • Mami säger:

    See ya tomorrow <3

    2011-01-13 | 23:47:09
  • Catte säger:

    Jag gillar att du har en "veckans pojkvän" Det kan förenkla allt så himla mycket ;) <3

    2011-01-14 | 16:44:42
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: