NEW YEAR!

Kategori: vardag

Här och där stöter vi på årsresumer, men inte här för I DON'T LOOK BACK!

Jag har däremot lärt mig massor under 2010; att inte bry mig så mycket om saker och ting, människor och småsaker som inte betyder något lägger jag ingen energi på längre. Att följa mitt hjärta och magkänsla även om jag måste såra någon annan för att jag ska må bra. Samt att jag kan göra precis vad jag vill, det enda hindret jag har är mig själv.

Det sägs att nyårsafton speglar resten av året och om detta stämmer kommer jag under 2011 att ha kul, umgås med fantastiska människor, stressa lagomt och njuta av singellivet till fullo!

I'M A FREE BITCH, BABY, AND I DON'T LOOK BACK, SO LET'S DO THIS!





En partybild från förra året för att tagga till!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Tack själv gumman <3



    Gud vad vi kommer ha kul! För jag tror på att det speglar året som kommer ;)

    2011-01-03 | 11:46:11
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: