när allt är miserabelt flyger en ensam drake.

Kategori: vardag

Nu är jag hemma! Känns bra.
Tycker inte att det är superroligt att blogga just nu, men det brukar vända. Var ute med Emelie igår, blev ett riktigt välkomnade hem då vi gick till mitt andra hem Bushwrackers. Tror att det var 21års gräns igår men jag kom in i alla fall (utan att visa leg). Stället var totalt proppat av folk och alla var äldre, smaskens. Hade väl ett par, tre, fyra killar som la in en stöt men orkade inte så gick hem själv, okysst för kvällen. Vilken mognad, haha.
Ikväll blir det stammis puben med Emelie, Anni och Theresa, lite öl och trevligt sällskap. Och imorgon mega shopping, måste köpa en plattång, bläck till skrivaren och mat (det är fortfarande tomt i kylskåpet). Har i alla fall spenderat större delen av dagen till lite matplanering och recept letande. Är så galet otaggad på att laga och äta mat, men man måste ju. Så har hittat några bra recept jag ska justera och laga, om jag orkar kommer de så småning om upp på matbloggen later. Fattar fortfarande inte hur jag på tre månader gått ifrån att älska att laga mat till att hata det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: