Mannen i mitt liv är ett geni!

Kategori: vardag

Nu har jag lämnat Glenn på ett bra tag och koncentrerar mig på min nya man nej inte han som jag träffa igår för han är en IDIOT, även om man kysser varandra så kan man hälsa dagen efter det är väl lite common sense, eller? Anyway skiter jag i honom hur snygg han än var och koncentrerar mig på Daniel och hans ord om träffar mig som ett skott.

Historien upprepar sig och slutar alltid likadant, sidan som går vidare har någon redan rivit av, så jag griper tag i vita blad


Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen



Men jag blir som blind, jag blir som stum, jag borde nog lugna mig, dom kommer döma mig du lär väl lämna snart och här står jag kvar, för jag blir så dum av dig..


Om det slår gnistor är det knappast dig jag tänder på


När allt är miserabelt flyger en ensam drake


Du vet att jag tittar. Jag vet att du gillar


Vi ser varandra genom reflektionen i ett fönster

Och ger varandra bilder utav helt perfekta mönster


Vi har aldrig setts på riktigt, men vet du vad?

Jag bryr mig inte. Jag är kär i bilden av dig
Inte i dig.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Din styvfar har en del att prata med dig om, din syster har redan fått sin del. Det handlar om vad som är tillåtet och inte...

    2011-01-14 | 11:07:53

Kommentera inlägget här: