Kung, kung, kung i baren!

Kategori: vardag

Jag må vara värdens smästa bloggerska, om det ens är något jag kan kalla mig. Nu är allt i skolan färdigt och jag är klar men min första termin i Worcester. Dagarna förgylls just nu av sömn, stan och festade. Jag njuter till fullo av att vara singel och fri som fågeln, det var länge sedan det var så här kul att vara ute.
Klockan är nu fem i sex på morgonen, jag har just kommit hem igen efter att varit ute och haft en långt samtal med Amelie. Känner mig fylld av kärlek och glädje, hon är så himla go, nu pratar jag till och med som henne. Ska bädda ner mig nu och sooova hela långa dagen imorgon, sen packa för Sverige.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Bra Att du får komma hem och vila upp dig lite efter allt partande :-)



    Längtar efter dig!

    2011-01-13 | 12:27:46
    Bloggadress: http://www.freewebs.com/ninanova

Kommentera inlägget här: