Effektiv.

Kategori: vardag

Igår var en effektiv dag. Väcktes av mamma som försovit sig så jag fick skjutsa henne till jobbet. For hem, målade en vägg, chillade. Drong in till Nt med Stig som skulle träffa flicka skjutsade mamma, åkte till Selma, planerade och prommenerade. Åkte hem målade väggen ännu en gång, middag med familjen och sen lte tv, bok, sömn.

Jag gillar Sverige lite i alla fall. Ikväll blir det att fira Aleks och imorgon med. Nästa vecka får jag se vad som händer försöker fortfarande passa pusselbitarna så jag kanske kan sno en bil och fara till hyttan och träffa min tvilling.

Känns skönt att äntligen vara klar men en vägg på rummet, nu ska jag antlingen gå och lägga mig en stund till (gick upp tidigt för att skjutsa mamma, måste göra så om jag ska kunna ha bilen under dagen) eller måla en vägg till, får se.

Juste såg att jag fått mitt betyg i Marketing concepts igår, B+ även där, jag borde vara supernöjd att jag pressterar så bra på universitet och i England, men duktiga flickan syndromet tar över och jag irriterar mig bara på att jag återigen var så nära ett A men snubblade på mållinjen som vanligt.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det är ju sjukt bra fröken! Grattis!

    Jag röstar för att du snor en bil och kommer upp hit! Vore helt underbart!

    2011-01-21 | 13:15:10

Kommentera inlägget här: