B+

Kategori: vardag

Loggar in rätt frekvent på min solepage för att kolla om några resultat kommit upp, är mest nyfiken på mitt marketing betyg (det var ju faktiskt en månad sedan jag lämnade in min rapport), kollade i alla fall nyss och ett betyg i engelska har dykt upp. Det står B+ så jag är mycket nöjd med det, dock lite VG+ frustration. Jag vet inte heller om betyget är för hela kursen eller enbart för de inlämningar jag gjorde innan jul. Oavsett fick jag B- och B+ på de andra delarna så det borde inte påverka betyget allt för mycket.
Nu när resultaten börjar ramla in känns semester 1 mer verklig, har ändå fått ok betyg på de grejer jag gjort, om man bortser från Cet på första finance examen, hoppas att veckans exam gick bättre så jag kan få ett B i alla fall. Inte för att det spelar någon roll överhuvudtaget då första årets betyg inte räknas in i mitt slutbetyg.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Du är sååå bra.

    2011-01-14 | 16:53:54

Kommentera inlägget här: