About new years eve and Caroline as single.

Kategori: vardag

När vi ändå var inne på ämnet singel och den livsstilen som att vara singel medför. Att vara singel är något jag är grym på! På nyår hookade jag i alla fall med en kille som jag i efterhand fick höra är "stans drygaste kille". Detta visade sig på morgonen (vi delade en maddrass i en 25 kvadratmeters lägenhet där vi sov fem pers) vände på en sekund, från att vara mysgo till någon idiot som hävde ut sig spydigheter åt alla håll och kanter. Killar, killar, killar.. Var det detta jag saknade när jag satt i bur?

Anyway, hey hoe lets go! I'm single and ready to mingle!

Kommentarer

  • mj säger:

    Aja men han var antagligen snygg iaf ;)

    Alla killar är inte dryga, men tur att han inte var dryg förrän dagen därpå iaf :)

    <3

    2011-01-04 | 00:00:33
    Bloggadress: http://notjustpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: