WTF?!

Kategori: vardag

Kom nyligen hem från min första lektion på andra terminen och den var ett skämt. Oförberedda lärare, varav en inte kunde ett skit, lärde oss om Excel funktioner och det de sa på 1h kunde de sagt på 10min och jag hade fattat. Det mesta var en upprepning av Datakunskap A från gymnasiet och om alla kurser kommer vara som denna hoppar jag fan av alltså och läser nationalekonomi eller något i Sverige som kanske har lite högre nivå, jag går ju för tusan på universitet för att utmana mig och lära mig något nytt. Antingen är jag superförberedd för detta eller så är nivån waaay för låg.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Är det inte skönt meden mjukstart? Love U

    2011-02-01 | 23:04:21
  • Catte säger:

    Det visar bara på att du kan en massa :) Kanske var Kajus en riktigt bra lärare :O

    2011-02-02 | 16:14:39
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: