Weekly update.

Kategori: vardag

Har varit borta från bloggen i en vecka nu, blev bara så.
Hjärtedags kvällen resulterade i resturang besök med två dejter sen lite klubbande.
'
Jag implusköpte denna fantastiska blåa klänningen för att ha på hjärtedagen, ville inte ha någon prins att göra mig fin för, men jag piffar mig gärna för mig själv.
I tisdags bestämde jag mig på riktigt att sluta med alkoholen och ta hand om mig bättre, efter att ha svimmat på badrums golvet. Det har funkat bra denna vecka om man bortser från helgen, tränade tre gånger förra veckan så det är jag nöjd med. HAde en relativt nykter utgång i onsdags, drack två drinkar på klubben, enbart cola på förfesten (jag hade förfest som vanligt och det blev succé som vanligt också, jag är grym). Vi började kvällen med tjejmiddag och sen strömmade det in folk, och avslutades såklart på bushies (fick kommentaren "I love that youre a crazy dancer even though your not drinking").
Torsdagen och fredagen blev lugn, lördagen och söndagen också för den delen. Jag har inte varit hemma något nästan under helgen har hängt med en ny kompis. Vi matchar varandra bra.

Kommentarer

  • Elin säger:

    ursnygg klänning och ursnygg outfit med leopardmönstrade toppen!

    Jag har oxå svimmat en gång dagen efter, hej och hå inte roligt. Skyller på uttorkning eller något.



    puss <3

    2011-02-21 | 12:43:16
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: