Weekend.

Kategori: vardag

Blir som vanligt lite tyst från mig under helgen. Denna blev en riktig party-helg. I fredags anordnade Theresa och Judith en karnivalfest vilket innebar att alla klädde ut sig och söp sig fulla! Jag gick dit med Emelie, James och Matthew, vi hade det riktigt trevligt.
Lördagen blev det en superförfest, enbart jag och Emelie, men vi har så hilma kul ihop. Sen drog vi till Bushies där vi möte upp James och hans vänner, det blev en riktigt superkväll.
Emelie och jag på förfesten, jag hade köpt en annans tidigare i veckan blev jättebra "shots" av dem genom att låta dem ligga i vodka ett tag. Inte nog med att de var supergoda och fukade precis lika bra som vanliga shots så blev det lite mer substans i magen också vilket gör att det blir en bättre fylla!
Blev inte så många bilder från utgången i lördags, de få bilder som togs blev inte riktigt bra, min party inställning på kamran blev lite fucked up som ni ser på denna åvan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: