Tassel heaven!

Kategori: vardag

Denna butiken ser ju lagomt exklusiv ut, mitt i vägen och med dålig skyltning. Men man skall inte låta sig luras av det bleka yttre.
Tar man sig en närmare till skymtar det några fina tassels i skyltfönstret. Något som fick oss att gå in och ta en titt.
Och tur var det, för där inne hamnade vi i tassel heaven! En hel avdelning i butiken med bara tassels, i alla möjliga färger, former och prisklasser.
Gånger som denna önskar jag att jag hade Maria Montazamis mobilnummer så jag kunde mmsa en bild och be henne komma på studs!
Det blev två tassels för min del, den ena används nu till att hålla min fula gardin, lite finare om dagarna. Den andra visar jag senare. En sak som är säker är i alla fall att nästa år när jag och Emelie bor tillsammans kommer vi ha tassels överallt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: